Pomoc

BEZPIECZNA PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ OD ODPOWIEDZIALNYCH WYBORÓW!

Kampania Polskiego Banku Komórek Macierzystych z marką GRACO

JAK PRAWIDŁOWO ZAMONTOWAĆ FOTELIK W SAMOCHODZIE?

Zanim zaczniesz montować fotelik, sprawdź czy jest odpowiednio dobrany dla Twojego dziecka (wzrost, wiek, waga) i czy spełnia odpowiednie normy

Do pobrania

Serwis Graco

Lepiej niż dobrze!

Zgodnie z maksymą „Więcej niż wymagane”, Graco dokłada wszelkich starań, aby produkty marki, jakością swoich produktów, designem oraz wykorzystanymi materiałami dawały rodzicom pewność i gwarancję bezpieczeństwa. Na tym jednak nie poprzestaje. Zapewnia solidną obsługę także i po zakupie oferując własny serwis.

 
  1. 1. GWARANCJA

    Pewność, wynikająca z jakości projektów Graco, procesu technologicznego, produkcji oraz wykonania produktów pozwala zagwarantować Państwu 24-miesięczny okres GWARANCJI na wszystkie produkty Graco, takie jak wózki, foteliki oraz z kategorii dla domu: kojce, krzesełka do karmienia, wanienki, etc. Gwarantujemy, że nasze produkty zostały wyprodukowane zgodnie z aktualnymi wymogami europejskich norm bezpieczeństwa i jakości, które mają do nich zastosowanie, a także, że w chwili zakupu produkty są wolne od wad wykonania i materiałowych.

  2. 2. SERWIS DOOR TO DOOR

    Usługa DOOR-TO-DOOR to bez wątpienia najwygodniejsza i najbardziej przyjazna forma składania reklamacji, obejmująca większość produktów marki GRACO. Opcja wyboru zgłoszenia reklamacji – poprzez sprzedawcę w punkcie zakupu czy samodzielnie należy do Państwa.

    Usługa Door-to-door obejmuje produkty nowe, fabrycznie oznakowane przez Producenta, zakupione w punkcie handlowym znajdującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i prowadzącym sprzedaż detaliczną produktu pochodzącej z dystrybucji Graco Polska oraz zakup dokonany za pośrednictwem sklepu internetowego, prowadzącego sprzedaż produktów Graco spełniających wyżej wymienione warunki

    Dzięki usłudze „door 2 door” złożenie reklamacji odbywa się bez konieczności wychodzenia z domu! Za pośrednictwem zakładki „Kontakt” na stronie graco.pl. należy skontaktować się z serwisem Graco, dokładnie opisać problem oraz podać adres, na jaki mamy wysłać kuriera. Zaznacza się jednak, że usługa ma ograniczony zakres terytorialny do terenu Rzeczpospolitej Polskiej. Kurier odbierze wadliwy produkt i dostarczy do autoryzowanego serwisu Graco. Po naprawie produkt zostanie odesłany w to samo miejsce. Dokładamy wszelkich starań, aby wszelkie niedogodności związane z naprawa naszych produktów były jak najmniej odczuwalne.

  3. 3. SERWIS GRACO – ZAWSZE Z TOBĄ

    Opieka serwisowa Graco nie kończy się jednak z chwilą odesłania produktu. W razie pojawienia się problemu bądź pytania zawsze możesz zwrócić się z pytaniem bądź prośbą o poradę. Kompetentni doradcy w każdym przypadku odpowiedzą na wątpliwości i postarają się znaleźć adekwatne i wygodne rozwiązanie.

  4. 4. SERWIS GRACO - PORADNIK

    Korzystając z poniżej wymienionych, uniwersalnych rad ekspertów dotyczących konserwacji i właściwego użytkowania wózków, bez wątpienia pozwoli na dłuższe i beztroskie cieszenie się komfortem i wygodą jazdy.

    1. Aby utrzymać wózek w poprawnym stanie technicznym konieczne są okresowe przeglądy kół, osi oraz mechanizmów pracujących przy składaniu wózka.
    2. Do konserwacji elementów jezdnych wózka zalecany jest lekki olej w aerozolu. Przed konserwacją należy oczyścić dany element z piachu, kurzu lub innych zabrudzeń, przemyć pod bieżącą wodą i dokładnie osuszyć. Ważne jest, aby olej dostał się pomiędzy oś i zespół kół.
    3. Należy pamiętać, że wózek nie jest przystosowany do kołysania dziecka. Kołysanie spowoduje poluzowanie nitów stelaża, a nawet jego złamanie. Uszkodzenia takie nie podlegają naprawom w ramach gwarancji.

GWARANCJA GRACO

Firma Graco nieprzerwanie dba o bezpieczeństwo dzieci. „Więcej niż jest wymagane” to motto przewodnie marki, które towarzyszy powstaniu każdego z produktów. Własne Laboratorium oraz Crash Test Center Graco dają pewność, że każdy produkt Graco został zaprojektowany i wyprodukowany z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii i poddany procesowi rygorystycznej kontroli jakości i bezpieczeństwa. Naszym celem jest zapewnienie każdemu Klientowi satysfakcji z używania produktów Graco przez wiele lat.

 
  1. I. WARUNKI GWARANCJI GRACO

    Pewność, wynikająca z jakości projektów Graco, procesu technologicznego, produkcji oraz wykonania produktów pozwala zagwarantować Państwu 24-miesięczny okres GWARANCJI na wszystkie produkty Graco, takie jak wózki, foteliki oraz z kategorii home: kojce, krzesełka do karmienia, wanienki, etc . Gwarantujemy, że nasze produkty zostały wyprodukowane zgodnie z aktualnymi wymogami europejskich norm bezpieczeństwa i jakości, które mają do nich zastosowanie, a także, że w chwili zakupu produkty są wolne od wad wykonania i materiałowych.

  2. II. CZAS TRWANIA GWARANCJI

    Gwarancja marki Graco obejmuje swym zakresem produkty : wózki, foteliki, krzesełka, kojce, huśtawki i tym podobne przez okres 24-ech miesięcy.

  3. III.WARUNKI GWARANCYJNE
    1. 1. Gwarancja Graco, przez okres 24 miesięcy obejmuje:
      • wszelkie wady w zakresie materiałów oraz wykonania, wynikające z procesu produkcji, pod warunkiem, iż produkt był użytkowany w normalnych warunkach oraz zgodnie z instrukcją obsługi, w okresie 24 miesięcy od dnia pierwotnego zakupu przez pierwszego użytkownika końcowego.
      • produkt, w którym wystąpiła wada objęta gwarancją, zostanie naprawiony bądź wymieniony, z zastrzeżeniem, iż sposób naprawy gwarancyjnej określa Gwarant
      • w przypadku zaprzestania produkcji modelu, części zamiennej, koloru, materiału lub wyposażenia, Graco - Gwarant dostarczy klientowi część zamienną, kolor lub materiał co najmniej takiej samej jakości jak część wymieniona.
    2. 2. Warunki gwarancji 24-miesięcznej nie mają zastosowania, jeśli wada jest wynikiem następujących sytuacji:
      • produkt był używany niezgodnie z Instrukcją Obsługi (np. jeśli przekroczono dopuszczalną masę całkowitą np. w przypadku wózków 15 kg).
      • zainstalowania wyposażenia innego niż oryginalne lub części innej niż oryginalna ,
      • klient nie przestrzegał zasad użytkowania i konserwacji produktu zawartej w Instrukcji Obsługi),
      • nastąpiło usunięcie lub zniszczenie oznakowania, jakim opatrzony jest każdy produkt.
      Gwarancja nie obejmuje:
      • Uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania bądź przechowywania, niezgodnego z Instrukcją Obsługi produktu;
      • Uszkodzeń mechanicznych i technicznych powstałych w wyniku użytkowania lub używania niezgodnego z Instrukcją Obsługi;
      • Zmiany koloru (odbarwienia) tkaniny przy silnym nasłonecznieniu lub stosowaniu środków chemicznych, które nie zostały ujęte w Instrukcji Obsługi;
      • Zużycia elementów mechanicznych będących wynikiem eksploatacji zgodnej z Instrukcją Obsługi, gdy zużycie nie wynika z wad fizycznych produktu; Klient nie przestrzegał zasad użytkowania i konserwacji produktu ujętych w Instrukcji Obsługi.
      • Gwarancja nie obejmuje również wystąpienia: rdzy, rys, korozji, jeżeli nie wynikają one z przyczyn tkwiących w produkcie
  4. IV. WYKRYCIE WADY- WSKAZÓWKI POSTĘPOWANIA

    Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

    1. 1. WYKRYCIE WADY

      W razie stwierdzenia w nabytym produkcie niesprawności podlegającej warunkom gwarancji zaleca się kontakt ze sklepem, w którym dokonano zakupu produktu lub punktem serwisowym Graco. Kontakt bezpośredni z serwisem.

    2. 2. WYMAGANE DOKUMENTY

      Podstawą do wykonania naprawy gwarancyjnej jest przedłożenie:

      • Kopii dowodu zakupu
      • Ważnej, wypełnionej karty gwarancyjnej wydanej przez Sprzedawcę
      • Pełnego opisu wady
      • Produktu

      Zgłoszenie wady lub usterki może odbyć się za pośrednictwem Sprzedawcy bądź zostać zgłoszone bezpośrednio do Serwisu Gwaranta - kontakt tel.: (12) 61 44 100.